понеделник, 13 октомври 2014 г.

Като за начало...


Привет!

Всяко начало е малко трудно или поне в моя случай - малко бавно! От много време се чудя как (и дали) да започна да водя свой блог. Липсваше ми и подходящият стимул за това. И ето че Стимулът се появи на Четвъртата Национална Среща на Картичкофуриите в лицето на прекрасната Кат от Картишоците... беше нещо в стила: "...и утре блогът да е стартирал!" :)

Изобщо тази среща ми подейства много вдъхновяващо. Запознах се с толкова много дами, на които тайничко се възхищавам, докато разглеждам блоговете им, и разбира се почерпих доста хитри идейки за това как с не много усилия да постигнем мнооого ефектен резултат.

И така, ето ни и нас - моят блог Sweet Home Factory и аз - Славяна, вече на крафтърския небосклон! А какво по-добро представяне на един истински картичкохолик, освен неговите собствени картички?! Ще ви покажа две много скъпи за мен картички, които най-добре представят и моя стил...

Първата картичка направих за рождения ден на моя татко. Както виждате, не използвам дизайнерски хартии - хич не си представям как ще нарежа на парчета тези красоти. Затова и сама си правя фоновете. Малко дистрес, топъл ембосинг, някой и друг печат... и Воала! :) 


Няма как да пропусна Изонита - една от най-любимите ми техники! А този кораб е и първият модел и шаблон за изонит, който сама си направих.


Втората картичка, която си е направо таг, беше за рождения ден на мама. Не се въздържах и тук да направя елемент с изонит.
Това, което прави този таг толкова специален за мен, е не само получателят му... докато го правех, установих колко много ми харесва сама да си изработвам цветята за проектите си. Направо се влюбих в тези теменужки от серията на Susan's Garden!



От мен толкова за сега, но мисля все по-често да се появявам тук...

Благодаря на всички прекрасни картичкофурии за вдъхновението и куража, които ми дадоха ;)

Поздрави,
Славяна



4 коментара :

  1. Ехаа, имам си първи коментар!
    Много благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се да видя, че изпълняваш поръченията :) Тези прекрасни теменужки много ти отиват - нежни и прелестни са като теб.
    Желая ти много успехи из крафт и блог пространството, виждам че това, което ни показваш въобще не си отива с ролята на начинаеща, дето ми я играеш - даже напротив - интересно е, различно, ново и творчески поднесено. Продължавай все така!

    ОтговорИзтриване